Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 1 maart 2014

Ge...

De afgelopen daagjes zaten weer vol met heerlijk gefreubel.
Ik heb geappliceerd, gekwebbeld, geminied, gekloot, gekocht, maar
vooral genoten.
Bij de Quilthoeve was donderdag weer de applicatiecursus
en ik ben gauw verder gegaan met m'n applicatiequiltje
Het gaat steeds beter en daardoor wordt het steeds leuker!
Vrijdagmorgen waren weer de Quiltkwebbels bij Els van Bobbin
en dit enige werkje hebben we gemaakt, een naaldenmapje

Weer zo heerlijk country en lenteachtig!
En 's middags de mini van de maand.
In mijn vorige blogje staat het quiltje van de vorige keer en dit was het patroontje
van vandaag
Rechts zie je het blokje waarmee ik heb gekloot. De naadtoeslag had ik verkeerd gedaan en
hij zat helemaal scheef. Ga hier thuis nog maar eens mee verder...
Dit is foto van de nieuwe mini voor de volgende keer
Ben gek op mandjes en hij lijkt me goed te doen(...).
En o ja, natuurlijk heb ik nog wat gekocht.
Dit huisje voor je naaispulletjes
Veel stitcherie en ander leuks.
Komt op de stapel nog te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten