Naaidooz

Naaidooz

maandag 20 januari 2014

We zijn begonnen!!

Ja hoor, vandaag was het zover, we zijn begonnen met de nieuwe quilt
A Year in the country van Els van Bobbin.
Ik heb foto's gemaakt van elk blok van dichtbij (niet allemaal even mooi, ik kan toch zo
lekker fotograferen.....).











Zoooo leuk!!!!
Ik heb besloten om mijn 'eigen' kleuren te gebruiken.
De blauwe brede rand, wil in het rood doen.
De bruine sashings en tussenblokken doe ik in een rood ruitje.
En de blokken zelf komen wel in verschillende kleuren.
Vooralsnog lijkt het me leuk.
Vandaag zijn we met het eerste blok begonnen
en zover ben ik gekomen
Zie dat ik alweer één van de grote blokken kwijt ben! Dat moeten er 4 zijn.
Hij gaat lekker!
En natuurlijk zag ik nog een leuk patroon, die zei dat ik haar mee moest
nemen naar huis
Zoals jullie zien is er weer genoeg werk aan de winkel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten