Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 11 januari 2014

Countrydoll deurstopper en hartje

De bovenverdieping is weer helemaal in de lak en dus wordt
het tijd om het aan te kleden.
Nou heb ik een slaapkamerdeur die een geheel eigen leven leidt en dat
was ik een beetje zat.
En toen kreeg ik ineens een ideetje: een deurstopper, en wel
een countrydoll deurstopper

Ze is 30 cm hoog + nog 15 cm lus en ik heb haar verzwaard met rijst.
 Haar pop en kussen heeft ze ook bij zich.

 Ik heb ook nog een hart gemaakt met mijn naam erop om aan de deur te hangen,
voor het geval iemand in mijn enorme hal mijn slaapkamer niet kan vinden.....


 
Dit bordje heb ik ook al even aan mijn deur hangen,
maar er heeft zich nog niemand gemeld..... 
En deze hangt bij mijn zoon aan de deur.
 Ja, ja de boodschap is duidelijk, ik ga beneden wel weer freubelen.
 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten