Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 14 januari 2014

Oud en nieuw

Afgelopen maandag was de terugkomdag van de Mysterie quilt
van Bobbin.
Bijna iedereen was er en de quilts konden geshowd worden





De één had wat weggelaten, de ander had wat toegevoegd.
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig geworden.
 
En misschien weten een heleboel van jullie het al, maar Els van Bobbin
heeft weer een nieuwe countryquilt gemaakt die je als Blok van de Maand
kan gaan maken.
Zowel per post als bij haar in het atelier en natuurlijk heb ik mij daarvoor aangemeld.
Ik ga lekker weer iedere maand naar haar atelier om deze waanzinnige quilt
te maken.

Voor een betere foto en de gegevens kan je misschien beter op haar eigen site kijken
En ik heb mij ook weer opgegeven voor de mini van de maand en de quiltkwebbels
dus ik kan er weer tegenaan, heerlijk!!
 
En of het nog niet genoeg is, heb ik mij ook voor een applicatiecursus en het maken van een naai-etui bij de Quilthoeve opgegeven.
Mijn enige goede voornemen voor dit jaar was dan ook: mij zo snel mogelijk opgeven
voor zo veel mogelijk leuke nieuwe cursussen.
Missie volbracht!!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten