Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 13 juli 2013

Nieuwe aankopen

Ik ben nog even voordat ze met vakantie gaan langs de quilthoeve geweest.
Ik was er vorige week ook, toen de zomerfair er was, maar de hitte en de drukte hebben
dat een kort bezoekje gemaakt.
Nu was het lekker rustig en kon ik uitgebreid rondneuzen.
Dit zijn mijn nieuwe aankopen
Van deze lapjes wil ik een heel eenvoudige quilt maken, gewoon blokken
van 25 x 25 cm en een schulprand. Ik denk dat ik het op de naaimachine ga doen.
 
En van deze accessoires ga ik ook wat leuks maken, er hing in de winkel zo'n leuk hangertje. 

 
Ook heb ik de stof voor de sashings van de Antique Wedding Sampler gekocht.
Hij is een beetje blauw/groen achtig

en dit is het 2e blok van de AWS, bijna af.
Over deze ben ik heel tevreden. 
Als ie af is, met sashings en al laat ik hem weer zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten