Naaidooz

Naaidooz

zondag 7 juli 2013

Ik kan er echt niets aan doen!

Blok 1 van de Antique Wedding sampler is af.
En natuurlijk, al bij het eerste het beste blok ben ik gaan veranderen, zucht!
In mijn vorige blogbericht had ik nog zo gezegd dat ik niks zou veranderen omdat de quilt
dan anders zou uitvallen. Toch doen!
Ik kon het echt niet laten, want ik vond het echt niet mooi.
Kijk dit zat er in het stoffenpakket,
deze voor in de hoeken
 en deze voor in het midden
Ik vind ze te licht en te bleek, puur een kwestie van smaak.
Deze heb ik er voor in de plaats gedaan

Ik vind dit dichter bij de quilt uit het boek komen en zeker van een afstand
is het dezelfde sfeer,
deze wat rozer, wat in de rest van de quilt ook veel voorkomt
 en deze wat bruiner/geler (kleurverschil komt ook doordat de foto uit het boek komt)
Toch?
Al met al ben ik best tevreden en ga hem nu quilten en dan gauw aan het 2e blok beginnen.
Nu ga ik echt de gegeven stofjes gebruiken hoor.....


2 opmerkingen:

  1. het is juist leuk om je eigen in breng te doen .
    Ik verveel me snel met het zelfde patroon en nu ben ik met de sweet william bezig 36 dezelfde blokken !!!!
    waar begin ik aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes heb je gekozen en gewoon veranderen als het niet naar je zin is! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen