Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 2 juli 2013

Het is binnen!

Tada, mijn 2e nieuwe project is binnen!
Begin vorige week heb ik me opgegeven bij deze lieve dame
om mee te doen met een BOM van een quilt uit dit boek
 De 'Antique Wedding sampler: revisited'


Is ie niet fantastisch?
Het project duurt 24 maanden en iedere maand wordt een blok opgestuurd.
Kijk, de eerste 2 blokken zijn meegestuurd, want hij was al begonnen.
Blok 1
 de bijbehorende lapjes
 blok 2
 en de lapjes
dit is de achtergrondstof
en zo komt ie ooit bij mij te hangen.....
Ik heb met mezelf afgesproken om de lapjes te gebruiken die worden meegestuurd.
Ik heb nogal de neiging om als ik de kleur niet zo leuk vind, een ander lapje te kiezen, met als gevolg
dat de quilt heel anders wordt. Ik wil hem maken zoals ie hier op de foto staat.
Ook doe ik hem op de quilt-as-you-go manier.
Ik zal jullie meenemen op mijn quiltreis, die samen met de Home Sweet Home quilt behoorlijk druk, maar o zo leuk zal zijn.
Ga gauw beginnen met het 1e blok.
 


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende quilt is het toch, maar ik ben er dan ook helemaal weg van! Succes en sterkte met je voornemen van de lapjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen