Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 3 mei 2013

Weer Dear Jane en beslissing

Joepi, ik heb weer een rij af van mijn Dear Jane quilt.
Dit keer is het blok K3 t/m K 11, 9 blokken in totaal.
Het is de onderste rij
Hier een paar blokken van dichtbij

en hier in zijn geheel
 
Nou heb ik een beslissing genomen.
Ik ben vanaf september 2011 bezig met mijn Dear Jane en ik heb besloten om te stoppen met de blokken. Ik ga beginnen aan de rand. Hij is nu 9 x 9 blokken in het vierkant en ik vind dat genoeg.
Ik zal nog wel de vier hoekpunten helemaal maken, maar de rest van de punten maak ik afwisselend met ongebleekt katoen en de groene lapjes die ik ook gebruikt heb bij de blokken. Gewoon een heel punt snijden uit de stof.
Ik heb gelijk weer heel veel zin gekregen en ga met de eerste rij punten beginnen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten