Naaidooz

Naaidooz

zondag 5 mei 2013

Beginnetjes

Ben weer met wat leuke projectjes begonnen.
Allereerst een nieuw borduurwerk uit dit boek waar ik echt een beetje flieft op ben
  
En een heel leuk appliceerpatroontje van Lori Smith
dit blok als eerste
 ik heb hem 1 maat groter gekopieerd, want hij was wel erg klein om met die dikke vingers van mij te naaien
 en dit zijn de eerste stukjes
Een primitive wolvilt patroontje
En als laatste, uit dit boek
 deze quilt,
ik maak hem waarschijnlijk niet zo groot als op de foto
 dit zijn de eerste stapeltjes
 en dit moet het worden
Ik werk graag met paterno.
Hieronder zie je het malletje dat ik heb gemaakt. Ik teken de mal op de stof en
 naai ze op de potloodlijnen aan elkaar.
Ik vind dat zo'n gedoe om ze allemaal apart om een malletje heen te naaien en dan aan elkaar vast te naaien, dit vind ik veel makkelijker.
 
Morgen weer lekker de mysterie van Els bij Bobbin.
Als het lukt blog ik daar morgenavond weer over.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten