Naaidooz

Naaidooz

maandag 13 mei 2013

Moederdagkado's

Ik ben in de gelukkige positie dat allebei mijn ouders nog leven.
Mijn moeder is 78 jaar en mijn vader is 81 jaar.
Al van jongs af aan vond mijn moeder het het leukst als we zelf gemaakte kadootjes gaven.
Ze heeft een heleboel nog steeds in huis hangen en staan.
Ik ben inmiddels 49 jaar en geef nog steeds regelmatig zelf gemaakte kadootjes, dit keer voor moederdag:

 ja hoor, een fotoquilt
 en een leuk kado voor mijn vader (ik was toch bezig)
 ja hoor, een fotoquilt
Hier zijn de quiltjes van dichtbij

 We waren vroeger met z'n vijven.
Helaas is mijn zus op haar 38ste overleden aan de gevolgen van borstkanker.
Ze is er nog steeds bij hoor.


 En hier mijn vader, in zijn stoere uitvoering.
Al met al een geslaagde dag.
Nou ben ik zelf ook moeder van een zoon van 21 jaar.
Ik had expliciet gezegd dat ik niets wilde hebben, voor mij hoeft dat allemaal niet.
Had ie toch nog de moeite genomen om een leuk bloemenmandje en chocolaatjes (hoe komt ie bij het idee dat ik dat lekker zou vinden) te kopen.

Ben al halverwege met de chocolaatjes, hihi
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten