Naaidooz

Naaidooz

woensdag 3 april 2013

Woensdag mandjesdag?

Of was dit niet de bedoeling?
Ik ben gek op manden en heb er dan ook een heleboel, ze zijn alleen niet zelfgemaakt...
 
een wasknijpermandje
 de Dear Jane mand
 zomaar een mooie mand
 Boven op de kast en hangend aan de kast manden

 hele oude manden
 een beertje draagmandje
 een eiermandje
 nog meer oude manden
 keukenmanden
 bloemenmandje
 nog meer keukenmanden
 ik heb er zelfs één op pootjes
 op de kast manden
 opbergmanden
 op de w.c. mandjes
 op mijn slaapkamer manden
 een sleutelmandje
 nog meer opbergmanden
 een bij de naaimachine mandje
 draadmandjes
 hele kleine mandjes
 quiltlapjes opbergmanden
 kant en band mandje
 mandjes mandje
 mandarijnen mandje
 snoepmand
 prullenmand
 zomaar manden
 fruitmanden
 tasjes mandje
 amishlapjes mand
hangmand
 boven op het bordenrek mandjes
 een wit mandje, draadmandjes en een schattig mandje
en als laatste
de postmand
 
En dan zou je zeggen, beste Naaidooz heb je al niet genoeg manden? Nou nee, ik ben nog steeds op zoek naar leuke, lieve, mooie, oude, nieuwe en weet ik veel manden. Dus als je nog wat hebt liggen, ik hou me aanbevolen!


1 opmerking:

  1. Hahahahaha te leuk allemaal die manden .
    Ik dacht dat ik best veel manden had;maar ik zie er hier veeeeeel meer .
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen