Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 27 april 2013

Een Femke-verwen-dag!

Het was al weer even geleden, maar vandaag was toch echt weer een heuse Femke-verwen-dag!
Eén dezer dagen ben ik jarig, dus dat zou ik als reden kunnen opgeven.....
Ik ben naar de Quilthoeve in Naaldwijk geweest en dit is de buit
Dit verrukkelijke franse borduurboek
 
en ik heb hem vooral om dit borduurpatroon genomen
doet me heel erg aan mezelf van vroeger denken
en wat dacht je van deze
en zo kan ik eigenlijk wel het hele boek laten zien!
 
Wat je de laatste tijd ook veel ziet is die mooie applicatiepatronen van bloemen met bladeren enzo, ik geloof dat dat Baltimore heet? Nou is dat weer een veel te groot project voor mij en wat vind ik bij de Quilthoeve, een klein applicatieproject
 Kijk dit zijn de maten
 en dit de patronen
 en o.a. deze lapjes ga ik ervoor gebruiken, voor het eerst paarse lapjes
en laten ze nou ook nog van die hele leuke hebbedingetjes verkopen
 ze zijn best groot, ik heb het schaartje ernaast gelegd ter vergelijking


Hier kunnen hele leuke kleine borduurtjes voor gemaakt worden uit...
mijn nieuwe boek!
En als laatste nog wat wolletjes

want ik heb natuurlijk helemaal de smaak te pakken met die leuke wolviltpatroontjes.
Nog een fijn weekend!



1 opmerking:

  1. Je heb je inderdaad goed verwent hoor, leuke spulletjes heb je gekocht.

    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen