Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 2 april 2013

Dear Jane Bee

Vandaag was er weer de Dear Jane Bee. Ik heb 'slechts' 3 blokken gemaakt
Ik vind zoveel andere dingen leuk om te doen dus dan schiet dit er weleens bij in.
Kijk, dit hadden de andere dames gedaan




Eén van de dames(de dame rechts) had heel hard gewerkt en deze quilt gemaakt
 de achterkant

En deze ook, die is heel bijzonder, hij is gemaakt van overhemden van de overleden man van een vriendin van de maakster. Is ie niet prachtig!


 
Maar....dit vond ik het mooiste werkstuk van vandaag
Een Dear Jane borduurwerk gemaakt door Ria Borgstrom, de lei(ij)dster van de Bee.
Is het niet fantastisch?
Ik ben er helemaal weg van en ik ga hem ook maken!
Misschien een maatje kleiner, dat past beter in mijn 'werkschema'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten