Naaidooz

Naaidooz

maandag 2 november 2020

Uiteraard met weer heel veel bezig....

 Uiteraard, zoals zovelen

van jullie,

ben ik met weer heel

veel bezig!.

Laat ik beginnen

met mijn Di Ford.

Blok 7

is inmiddels af



 En zo ziet ze
er nu uit

 En kijk eens wat
ik per ongeluk een
beetje expres heb 
gedaan....😜
Op ieder blok
een kantje toegevoegd,
 want ik kreeg
afkickverschijnselen...hihi 





 

En op Facebook is

Els Feteris van Bobbin

weer met een gratis

Blok van de maand

begonnen en die is

te leuk om niet te maken....

Dus inmiddels blok 1 en 2

gemaakt



 

en blok 3 is 

ook al te vinden op

haar Facebook site:

Patchons avec Bobbin!

 

Nee, en deze dan,

dit is een blok van

Bunny Hill Designs: Le Jardin!

Ook weer zo leuk om

te maken

 

Alleen in plaats van 

Bunny....wordt het 

een Catty, kijk maar

op het blok hierboven.

 

Zo ziet de hele quilt

er uit, maar ik ga,

natuurlijk...., wat dingetjes

wijzigen....

 

En last, but zeker

not least, deze quilt

Zomermandjes.

Het is een workshop bij

Moniquilt, 

met heel veel driehoekjes 🙀

 

Zo, dit was een

kleine greep....

uit mijn bezigheden...

Nog een fijne dag!!
 






1 opmerking:

  1. Je bent echt weer met van alles bezig. Leuke dingen. Veel plezier verder met maken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen