Naaidooz

Naaidooz

zondag 29 november 2020

En alweer een tijd geleden....

 En ook nu is het weer een 

tijdje geleden dat ik

geblogd heb.

Dat heb je zo wel eens hè,

dat je allerlei andere bezigheden hebt,

waardoor je er niet aan toekomt.

Maar..... ik heb natuurlijk

altijd tijd om te patchen en quilten!

Eerst maar eens mijn

Di Forderingen...

Blok nr. 8 is weer af

 

Was weer een redelijk

zware bevalling..., met al die

hoekjes en puntjes....


 

En zo ziet ze er nu

in haar geheel uit

 

En met de Le Jardin quilt

ben ik nog het meest bezig

geweest.

Het ene blok nog leuker 

dan het andere


 

En daarmee is de 3e helft af.

 

Alle 3 de helften aan

elkaar genaaid

en zo ziet ze er 

dan uit

 

Een scheetje hè?

En hebben jullie de nieuwste

Klossie gezien?

Staan toch weer zulke leuke

dingen in


Deze staan natuurlijk

op mijn to-do list....

 

En wat mij betreft

kunnen de feestdagen niet vroeg 

genoeg beginnen, dus heb

dit weekend mijn huis

kersterig gemaakt.

Hier wat kiekjes.

Allereerst mijn beum













 

Zucht, was toch weer

een waar genoegen om te

doen en wat is het gezellig!!

En dan nu het grote genieten!!

Nog een fijne zondag!



 


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! Dat wordt genieten voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag eens ( zoals in een museum) op mijn gemakje bij je rondkijken.
    Er is altijd zoveel moois te zien!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen