Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 18 juni 2019

Maileg

Van het merk Maileg 
kan je ontzettend veel leuke dingetjes 
kopen zoals o.a. meubeltjes,
die ik dus ook....gekocht heb.
Bij die meubeltjes horen ook
knuffels zoals konijnen, muizen en
poppen, kant en klaar gemaakt door
de fabrikant.
Maar ja, als echte Naaidooz ga ik ze
natuurlijk niet kopen maar zelf maken hè!
Kant en klaar kopen is natuurlijk
vloeken in de kerk!
Ik heb de konijnenfamilie
gemaakt, vader, moeder en
2 kleintjes en o wat passen ze leuk 
 bij de meubeltjes, kijk maar,
eerst samen op het bankje
 Mama konijn
papa konijn
 en frutje en frotje
 kijk dan, wat een gezellige boel




 Er is ook een groot bed,
waar ze met z'n allen op passen

 maar er moet ook geslapen
worden.....
 ze luisteren toch zo lekker.....

 dan maar in je eigen bedje
 en hij in de kinderwagen

 Slapen!?
 Heb zelf de kussentjes
en dekentjes gemaakt
in mijn eigen kleuren....doe ik anders nooit hihi
 Zo nog één keer
recht zitten voor de foto!
 Wat een droppies allemaal hè?
Nou is er ook een muizenfamilie....
zal ik of zal ik niet.....
Jullie zien het wel weer haha!
Nog een fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten