Naaidooz

Naaidooz

zondag 23 juni 2019

Ff wat anders!

Zag ik op Facebook weer zoiets 
leuks voorbij komen, een koffertafeltje.
Er gaat bij mij dan gelijk
van alles kriebelen en voor ik het
weet is het idee geboren.
Ik had alles al in huis,
behalve servetten.
Servetten zeg je....ja om
de koffer mee te versieren!
En lang leve het internet,
want binnen een dag had ik al
de benodigde materialen in huis.
Een tafeltje en een koffertje, 
ook gekocht bij de K......stonden
hier thuis al te wachten op een project.
En hier is ze dan
 Alle bloemen uitgeknipt uit
servetten en met Mod Podge
vastgeplakt


 En had toevallig.....nog
een Kringloop serviesje liggen

 Wat een schattig tafereeltje
weer hè?
Ik heb nog wat servetten
over en verzin ter plekke
waar ik ze nog meer
op kan plakken.
Never a dull moment!
Nog een fijne zondag!!

1 opmerking: