Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 20 april 2018

Tuindooz

Vandaag even een tuindooz blogje!
Genieten jullie ook zo van het mooie
weer! Ik ben echt een lentemens,
de zomer is me wat te heet.
De afgelopen dagen
waren dan ook net te doen.
Vorig jaar maakte ik al dit tuinquiltje
En buiten verwelkomt dit bord je
Het snoeien en het neerzetten
van de plantjes heb ik al gedaan
en dan krijg je dit soort gezellige
tafereeltjes

 
 


 
 De clematis begint ook al
tot leven te komen
En de kippendametjes mogen ook naar
buiten 
 

En dit is de aanblik
als ik op mijn loungesetje
zit.
En aan de voorkant
ziet het er ook lenteachtig uit
 

 
Zo en nu gewoon maar lekker
genieten!
Fijn weekend!!
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Heerlijke tuin en gezellig ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi quiltje en wat ziet het er zeker erg lente uit bij jouw mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen