Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 27 april 2018

En nog meer parapluutjes

Laat die regen maar komen,
ik heb parapluutjes genoeg haha!
In totaal 30, nou 31, hoe kan dat nou
weer doozzz???
Ik heb er maar 30 nodig....
Nou ja een reserve paraplu dan maar.
Hij wordt 5 x 6 blokken.
Ik maak ze in 4 delen, omdat
hij voor mij anders te groot wordt.
Dit deel ben ik aan het doorquilten
 Dit deel is al klaar
 En deze 2 stapeltjes ga ik straks
aan elkaar naaien
Ik heb de komende dagen
lekker veel tijd, dus ik ga ver komen!
Nog een fijne koningsdag!
 
 


2 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze, je parapluutjes. En je kan er 1 aan de achterkant van de quilt maken met je naam er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die parapluutjes kunnen we vandaag wel gebruiken. Het is goed quiltweer vandaag.
    Wat zien je stonesfield blokken er ook mooi uit.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja
    ☂️☂️☂️

    BeantwoordenVerwijderen