Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 9 maart 2018

Beursjes en ouwe meuk!

Ouwe meuk....mijn
huis staat er vol mee!
En ik vind het heerlijk om
alle Malle Pietje Boulevards,
oftewel de kringloopwinkels
af te gaan op zoek naar
moois en goedkoops.
En na veel inspiratie
van Pinterest
heb ik deze 3 muurhangers
gemaakt,
Vond nog net wat plekjes haha!
Ben ook nog
bezig met een ander
berenschilderij,
maar die volgt nog...
Vond ook nog
deze mooie kop en schotels en
dit schattige beertje.

Ik vind het steeds weer
niet te geloven
wat je allemaal vindt en
voor een prikkie
kan kopen.
En ik had bij Farmyard Quilting Designs
in Rozenburg wat beugeltjes
gekocht en daarvan
deze schattige beursjes gemaakt
En zo kom ik
een beetje mijn dagen door hihi.
Kringlopen en freubelen, heerlijk!!
Tot de
volgende keer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten