Naaidooz

Naaidooz

woensdag 15 juli 2020

Pluutjes

Ik geloof....
dat ik parapluutjes 
erg leuk vind!!
Misschien omdat
het hier in Nederland
zo veel regent..🙈!
Had ik er al 2 
grote gemaakt




 heb ik nu 2 poppen
pluutjes gemaakt
Kijk zo klein is
het poppenparapluutje 

 en zo hebben 
mijn meisjes ook een 
parapluutje
 




 hier staan ze dan,
groot en klein
 maar als je denkt,
dit is het dan,
nou nee....
ik heb nog veel meer
pluutjes!
Zoals deze van vilt
 
 
 en natuurlijk
heb ik ook al
quilts gemaakt


 En ik heb er zelfs
knoopjes van

En als laatste
deze schattige, 
van Claire & Eef !

Zo dit was de
pluutjes aflevering!!
Nog een fijne week!!




2 opmerkingen:

  1. Het regent het regent...... waar haal je de ideeen toch vandaan? Zo nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuke blog, dit keer met parapluutjes. Wat een geweldig knus huis moet jij hebben!

    BeantwoordenVerwijderen