Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 3 juli 2020

Deegrollers

Deegrollers, voor veel
doeleinden te gebruiken.
Bv. om je partner achterna
te zitten...hihi
Natuurlijk ook om deeg mee te
rollen, maar ik vind het
toch het leukst om er
wat mee te freubelen.
En op Pinterest heb je de
leukste ideeën,
dus heb ik deze 2 gemaakt,
Mom's Bakery

 lekkere koekjes gebakken

 En na een dagje
bakken, is het 
goed rusten,
dus...Kitchen closed


Wat een schattekes hè? 
En zo ziet
mijn muurtje in de
keuken er uit,
gezellig hè?
 En verder in mijn

 hangen nog 2 andere
werkjes, gemaakt
met een deegroller

 En natuurlijk heb
ik nog meer deegrollers,
klein
en groot
 dus nog genoeg om wat
van te maken....
En bij Farmyard Quilting
Designs had ik dit boek van 
Buttermilk Basin besteld en die
was eindelijk binnen
 en daar staan toch
leuke patroontjes in!!
 En in mijn tuintje
gebeurt ook genoeg.
Kijk deze druif, helemaal
uit de kluiten gewassen!
Vorig jaar bij de Jumbo
een plantje gekocht
 en de druifjes groeien ook gestaag
 en dit huisje
staat er ook gezellig
en begroeid bij
 En rode bloempjes
 zijn toch mijn favoriet...
verrassing...😜
Fijn weekend!!!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijkheidjes zijn het. Keukenfoto's vind ik altijd gezellig. Nou wat staat je tuin er mooi bij zeg.

    BeantwoordenVerwijderen