Naaidooz

Naaidooz

zondag 26 april 2020

Memories en meer

Wat het patchen en quilten
betreft hou ik me de laatste tijd
vooral bezig met de 
'Keep calm and stay at home' 
blokken.
Hier weer zo'n leuk blok
genaamd 'Memories'
 een mandje vol met kantjes
 en zoveel andere leuke details

 Dus weer een leuk
blok toegevoegd aan de verzameling.
Het zijn er inmiddels 5 die ik af heb,
maar er zijn geloof ik al 17 patronen
op de site.
Alles op z'n tijd.....
 En naar aanleiding van bovenstaand
mandje met kantjes, dacht ik,
ik laat jullie ook eens mijn 
mandjes met kantjes zien.
Niet schrikken, hihi,
hier komen ze.
Ze zijn onderverdeeld in
kleine ecru kantjes
 en wat grotere ecru kantjes

 en rode kantjes
 Wonderwel kreuken ze niet
en vind ik ze 'redelijk' makkelijk
 Ik heb er best genoeg denk ik🙀😜!
En heb weer een pareltje
gevonden, dit keer op
Marketplace van Facebook.
Dit schattige fornuisje 
met toebehoren

 En in het kader van
ik heb best wel veel tijd.....
ben ik ook met wat anders
leuks begonnen.
Het heet Resin-art.
Daarbij giet je hars in siliconen
mallen. De kleur en decoratie
kan je zelf toevoegen.
Heb dus een paar oorbellen
in het paars gemaakt
 Paars zeg je...?
Ja mijn kleding is 
vaak paars met zwart en mijn
accessoires ook....
 en vond ook nog
paars draad, kan je ook
heel leuke oorbellen van maken!
 En m'n tuintje 
houdt me ook lekker
bezig hoor.
Met meestal heerlijk
weer en heerlijk bloeiende
pracht, zoals deze
Clematis


 En zomaar leuke
hoekjes en plekjes

Nog een fijne zondag!!

2 opmerkingen:

  1. Och wat een gezellige foto's, geweldig je fornuisje. Tuin ziet er ook zo gezellig uit zeg. Freubel maar lekker verder met je kantjes hoor, genoeg voor nog heel veel blogjes gezelligheid.
    Gezellige Koningsdag, ben benieuwd of je daar ook speciaal iets voor maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vermaakt je prima zo te lezen. Ik dacht inderdaad even paars?... Maar ok, rode oorbellen bij paarse kleding matcht niet altijd even goed.
    Fijn weekend. Het wordt wel redelijk weer, volgens mij dus misschien kunnen we de tuin in.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen