Naaidooz

Naaidooz

woensdag 1 april 2020

Lente....

O wat verlang ik er naar,
de lente!!!
In huis ben ik er in
ieder geval al mee bezig
geweest, door het
maken van dit quiltje
 Welcome Spring!!!
 De bloemetjes gemaakt
van vilt en een stans
 Ik vind het leuk om 
een combinatie te maken van
blokken patchen, appliqueren en
ander gefreubel



 En deze grote quilt
is voor de helft klaar.
Al helemaal doorgequilt en al.
 Staat er nou net een teen
op de foto boven 🙀😹

 En had ik toch 
ook nog een ander ideetje.
Ik zie veel quilts met
silhouettes van Jane Austen op 
Facebook en blogs enzo.
Ik dacht dat kan ik zelf ook.
Gewoon silhouettes uitgeprint
en op vlies getekend.
Dit is de eerste en
ik vind het geslaagd
Ik heb nog 5 andere
getekend en ga die ook
maken.
En zo voorzichtigjes aan
ben ik ook al in mijn tuintje
bezig.
Deze viooltjes had
ik al voor de crisis gekocht

 Heb al vanalles gesnoeid
en weer een beetje gezellig
neergezet.
 En had dat heerlijke kind van mij
(mijn zoon van 28 jaar die al
niet meer thuis woont)
deze plantjes voor me gekocht,
omdat hij weet hoe graag
ik in mijn tuintje rommel!
 Zucht....heerlijk!!
En verder is alles goed hier!!
Niemand ziek en niemand
financiële problemen!
We komen de tijd wel door!!
Nog een fijne week!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die Jane Austin silhouetten. Die moet ik onthouden. En ik heb ook zin in de lente maar de temperatuur is echt nog fris. Nog even geduld.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jahoor zin in de lente hebben we allemaal. Zodra ik van wintersport kom wil ik altijd viooltjes hebben. Mocht het dan lekker weer zijn, wil ik wel mijn bakkie in een gezellige tuin drinken. Superleuk die silhouettes.

    BeantwoordenVerwijderen