Naaidooz

Naaidooz

zondag 11 augustus 2019

Empty nest....

Mijn meisjes wilden op zichzelf 
gaan wonen 😢.
Ze stonden al een tijdje
op een wachtlijst en eindelijk
waren ze aan de beurt.
Er was een leuke maisonette op 2 hoog
beschikbaar
en van het weekend zijn ze
verhuisd.
 Ik heb ze meegeholpen hoor
met verven enzo, 
en gelukkig houden ze ook
van wit met rood....hihi
 Kijk van die kleine pallets
een bankje en een tafeltje gemaakt
en hier de bovenverdieping
 En de meisjes zijn gelijk over gegaan

 Zij is alvast in de keuken
om wat lekkers te maken
 En zij zitten er op te wachten.....
 en boven hebben ze
ook al hun plekje gevonden


 Zo gezellig!!
 Zo, poppetje gezien,
kastje dicht.
Ik heb dus in één van mijn kasten
een soort poppenhuisje gemaakt.
Zo leuk om te doen, mijn fantasie
gaat volledig met me op de loop haha!!
Er zullen nog regelmatig
verhaaltjes volgen over mijn
lieve meisjes!!
Nog een fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. Wat gezellig met z'n alleen samen wonen in een huis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,leuk,leuk wat een gezelligheid.Zelf bezig met popje madelief, wat een klus dat hoofdje.
    Maar het lukt en van jou popjes en poppenhuis geniet ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hebben ze goed voor elkaar! Heel herkenbaar hoor mijn fantasie maakt overuren. Helaas is mijn vakantie bijna voorbij dus dan heb ik er minder tijd voor. Ik ben benieuwd naar hun avonturen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was nog nooit bij jou en je meisjes op bezoek geweest maar dat gaat nu veranderen hoor! Wat een leuke blog is dit! Gezellig! En je poppenhuis is prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja haha.......fantasie genoeg jij.
    Geweldig je poppenhuis in je kast.
    Als je fantasie weer loopt genieten we vast mee met de verhalen, ik wacht af hoor...........liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk huis!!!
    Ik blijf t volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen