Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 20 augustus 2019

Dinsdag poppendag!!

Dinsdag poppendag!
Huh, wat bedoel je?
Nou, ik volg een aantal
poppenblogs en daar is het
dinsdag poppendag. 
Geen idee waarom, maar
ik vind het wel leuk om
mee te doen.
Waarschijnlijk niet iedere
dinsdag hoor, maar als ik wat
popperigs heb dan maak ik een 
blogje.
Mijn meisjes hebben namelijk
een vriendinnetje op bezoek.
Ze hebben haar al heel lang
niet gezien en ze komt van heel
ver weg en wel uit China,
hier is ze dan
 Die snoetjes, ik ben er echt 
verliefd op
en chinese kleertjes
(althans, dat denk ik....)


En hier hun eerste ontmoeting na lange tijd
ze zijn zo blij elkaar weer te zien
 en haar andere vriendinnetje
mag er ook bij zijn en 
er wordt volop genoten
van taart en thee

Nog één keer met z'n
drieën op de foto
En het feestje zou nog lang doorgaan haha!
Ik denk trouwens dat het misschien
tijd wordt om mijn meisjes
namen te gaan geven om ze een beetje
uit elkaar te houden.
Ik heb al wat ideeën, maar dat de volgende keer!
Nog een fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om oude vrienden weer te ontmoeten. Deze oude vriendin ziet er maar wat netjes uit, leuk hoor. Enne namen zijn inderdaad beat wel handig.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, visite van zo ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig toch je poppen kinderen haha.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen