Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 13 april 2019

Paashaasjes

Het is ieder jaar toch weer 
een klein feestje als ik deze schatjes
tevoorschijn haal!
Mijn paashaasjes naar het ontwerp
van Els Feteris van Bobbin!
 Ik heb haar al weer wat jaartjes
geleden gemaakt en ieder jaar rond
de lente haal ik haar weer tevoorschijn
en laat haar een paar maandjes staan.
Natuurlijk helemaal aangekleed
 






 Zo, nu gauw weer naar binnen,
want die wind is nog steeds te koud!!
En hier staan ze warm en wel
 Kan ik er volop van genieten!!
Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig 1 zegt ook smile en dat heb ik gedaan, met name om de snorharen, ze moeten ff naar de coiffeur hoor. Fijne zondag, gr Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer schattig gemaakt door jou......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen