Naaidooz

Naaidooz

woensdag 17 april 2019

Country Meppie en oude kopjes

Natuurlijk....ben ik ook bezig
met de BOM Quilt Country Meppie van Els Feteris
van Bobbin.
Inmiddels is het 4e blok weer gemaakt
 Ik heb er zelf een theepot van 
gemaakt.
 en de bloemen zijn van kant
 En zo ziet ze er in het geheel uit.
Dit gedeelte kan nu ook gedubbeld
en gequilt worden, het zgn. quilt-as-you-go,
wat ik toch het liefste doe (en kan...)
 En dit kastje heb ik bij de Action
gekocht en daar past mijn inmiddels
redelijke verzameling oude kopjes,
gekocht bij de Kringloop, goed in!
 Bij de meeste zit ook een
schoteltje maar zo met alleen
de kopjes vind ik het toch 
erg schattig!
 Er zitten prachtige tussen hè?
En zomaar voor 1 of 2 euro!
(Want de rest van mijn centjes moet
ik natuurlijk reserveren voor mijn lapjes hihi!)

 Heb een plekje gevonden
om haar neer te zetten en
van te genieten!
Nog een fijne dag
en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kastje, kopjes doen mij aan mijn moeder denken. En tja quilt-as-you-go moet ik me eens in verdiepen want dat wil ik ook gaan doen bij de quilt waar ik nu mee bezig ben. Heb zo'n hekel aan zo'n grote lap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kastje weer zeg.
    Wat is je blok van Bobin weer mooi zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen