Naaidooz

Naaidooz

zondag 17 juni 2018

Vorderingen Stonefields Quilt

De Stonefields Quilt begint
ook aardig vorm te krijgen.
Om te beginnen hier weer de
volgende 9 blokken
 En hier zaten weer
een paar hele leuke bij,
zoals dit konijntje
 En deze naaimachine
heb ik uit een lapje geknipt
waar nog veel meer leuke
plaatjes op staan, dus
er volgen er nog meer
 en deze tekst is van een
lapje stof die ik ook al
eerder heb gebruikt.
Prachtige tekst toch?
 En zo zijn er weer
18 blokken van de
2e sessie aan elkaar 
 En toen waren het er
ineens 51 blokken
 Heb ze aan elkaar gemaakt
en ben er hartstikke blij mee!
Ook kan ik zo wat
beter de kleurverdeling zien.
In totaal zijn het 121 blokken,
dus nog 71 te gaan....
Zo ga nu gauw verder
met het volgende blok,
huh o, wat is dat nou?
Hihi Pietertje
zit met zijn dikke k.....
op mijn lapjes
 Zo, deze bedoelde
ik dus
Nog een fijne zondag!


1 opmerking: