Naaidooz

Naaidooz

woensdag 6 juni 2018

Purrfect

Deze quilt lag al weer
een tijdje te wachten om
af te maken.
Alleen de binding moest
nog!
Gisteravond dacht ik,
nou is het afgelopen!!
Ik ga eerst alles afmaken,
want er ligt er nog één
waar een beetje gequild moet
worden en één moet
nog gedubbeld etc worden.
Maar goed, eerst deze...
het is de Purrfectly Pieced
van Bonnie Sullivan
 Wat is ie leuk hè?
Ik heb wel wat kleine
dingetjes veranderd.....
De poes rechtsboven
heb ik toegevoegd,
daar zit eigenlijk een
puntenblok,
maar ik vond dit leuker....






Zo en nu nog wat
verder quilten en
de volgende afmaken!
Nog een fijne avond!

3 opmerkingen:

  1. Goede voornemens. Leuk hoor deze Kattenquilt!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt goed bij jou zie ik. Wat een schattige quilt zeg. Moet ook eens het een en ander afmaken, wie weet.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige quilt, succes met het afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen