Naaidooz

Naaidooz

zondag 18 februari 2018

Theepotje

Ik maak nogal eens
een rondje op Pinterest.....
En van het één komt
het ander en voor
ik het weet zie ik
weer zo veel leuke nieuwe
dingen.
Deze keer betreft
het een theepot.
Eerst naar de kringloop
voor een oude theepot
van 2 euro en dan
versieren en pimpen maar.
En zo ziet het
er dan uit



 En natuurlijk weer
een plekje op
mijn naaimachine tafel
gevonden.
Ik heb ook nog
een wat grotere theepot
gevonden
en die komt binnenkort
natuurlijk ook 
aan de beurt.
Maar nu eerst
verder met mijn
nieuwe houten vloer....
Ik had weer een idee (zucht).
Een witte houten vloer.
Daar ben ik
de afgelopen dagen
druk mee geweest
en ik ben vooralsnog
dik tevreden


Het lijkt echt zo'n
oude houten vloer,
vind ik zo leuk!
Het lijf protesteert ietwat...
word toch een dagje ouder....hihi
maar doe het rustig aan
en kan regelmatig
zitten om wat handwerk
te doen.....
Fijne zondag!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten