Naaidooz

Naaidooz

zondag 4 februari 2018

Kattenvrouwtje en quiltwinkel

Vandaag lekker nog wat tijd
gehad om te freubelen
en heb het kattenvrouwtje
afgemaakt.
Net als ik, is ze
gek op poezebeesten




Zo gezellig!
En ik ben gisteren
bij een nieuwe quiltwinkel
in Schiedam geweest:
Moniquilt.
Prachtige lapjes
gekocht en ga een grote quilt
maken, maar dan in
delen
want o, wat ben ik
slecht in het maken
en quilten en zo
van grote quilts.
Ik maak 4 van deze
delen en ga ze dan
weer aan elkaar naaien.
Hopelijk wordt het wat....
Dit deel vind ik
in ieder geval al mooi!
Nog een fijne avond!
 

1 opmerking:

  1. Dan heb ik je vast gezien zaterdag, toen ik een cadeaubon kwam kopen! Ik vermoedde al dat jij het was. Ik ken je nog van het beertje bij Cora.
    Je hebt een leuk poezenvrouwtje gemaakt, met schattige poezen!

    BeantwoordenVerwijderen