Naaidooz

Naaidooz

donderdag 28 september 2017

Poppenhuistasje

Zag ik op het blog van Country Laura
toch zoiets leuks.
Een poppenhuistasje.
Ik kon het echt niet weerstaan
en moest het maken.
Kijk dan wat een schatje
Ik heb veel dingetjes met vilt gedaan.
Gemaakt van alle malletjes
die ik ook gebruik voor mijn
papierhobby.
En dit snoezige meisje
is de bewoonster
van het tasje


en dit is de binnenkant
Allerlei leuks
met zelfs quilts op een kastje
 
En een bedje met
een hexagonnendekentje

  rood met wit gestipte hengsels
 En als we op stap gaan
mag ze achterin het zakje.
Nou, wat had ik gezegd,
niet te weerstaan toch?
Nu ga ik er van genieten.
Nog een fijne dag!!
 
 


4 opmerkingen:

  1. Om te beginnen vind ik bovenaan jouw blog, die wand met allemaal jouw projecten eraan en ervoor, al zo mooi! En verder is dit ook weer zo mooi geworden. Wat ben je toch een creatieve, bezige bij. Houd je nog wel plaats over voor al die leuke spullen die je maakt? Fijn weekend alvast. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi zeg, geweldig dat jasje met haar bewoonster.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi zeg, geweldig dat jasje met haar bewoonster.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen