Naaidooz

Naaidooz

zondag 10 september 2017

Al mijn mini's...

Ik krijg nogal eens de vraag:
wat moet je er allemaal mee?
Sowieso een vreemde vraag...., maar
dit doe ik er dus allemaal
 mee!
Bijna al mijn mini's hangen
aan de muur in
mijn slaapkamer
Onderstaand paneltje is één van mijn laatste
creaties..
Jullie kennen dat vast wel,
o, o, wat is het een
schattig paneltje, maar wat
ga ik er dan precies mee doen.
Ik heb hem al jaren
en iedere keer leg ik hem
weer zuchtend op de eens 'to do' stapel.
En ineens kwam de inspiratie

Een poepie hè?
Uiteraard wat kantjes en strikjes
en steekjes toegevoegd.
Maar dit is dus het uitzicht
vanuit mijn mandje

Uiteraard zijn de luikjes
vaak dicht hihi,
maar als ze open zijn,
dan geniet ik er iedere keer
weer van!
Nog een fijne zondag!!
 


1 opmerking:

  1. Erg leuk !
    Dat is zeker genieten:o))
    Je (echte) lapjes poppen quilt is ook lief en mooi:o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen