Naaidooz

Naaidooz

zondag 26 februari 2017

Tasje

Op maandagmiddag doe ik altijd
vrijwilligerswerk bij mensen met
een verstandelijke beperking.
Zomaar lief voor ze zijn en naar
ze luisteren.
Ik heb vaak tijd om lekker
wat te freubelen en de laatste
tijd was ik bezig met hexagonnetjes maken.
Zover was ik inmiddels gekomen.
Het zijn hexagonnen van ongeveer 4 cm.
Ineens kreeg ik een idee om er een tasje van te maken.
Wat tussenvulling en een binnenstofje  en
dit is ie geworden.
Natuurlijk met een knoopje en een kantje
om haar dicht te strikken


Wat stevige hengsels, opgevuld met kussenvulling.
Ik heb er wat bollen wol in gedaan,
maar het hoeft bij mij niet echt een
functie te hebben hoor,
gewoon ergens ophangen en er van
genieten! 
En dat doe ik...
Nog een fijne zondag!!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten