Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 4 februari 2017

Bobbindagje

Gisteren weer een heerlijk Bobbindagje gehad!
Eerst 's morgens de Quiltkwebbels.
Het was weer een huis (atelier) vol.
Een stuk of 10 dames bij elkaar om heerlijk te
freubelen, te kletsen en er wordt vooral ook wat af gelachen!
En soms is er ook verdriet..., want wat een verdriet kan een mens
soms hebben pfff!!
Maar het is ook weleens stil, wat een prestatie is dat,
om zoveel vrouwen bij elkaar stil te krijgen.
Dit is dan ook de reden dat iedereen
geconcentreerd bezig is
Dit geweldige speldenkussen was het werkje van deze keer!
Gelukkig mag ik van Els altijd mijn eigen lapjes
gebruiken, dus die van mij ziet er zo uit
Wat een poepertje toch weer hè?
En 's middags zijn we bezig geweest met
deze mini van de maand
Toch ook weer zooooo leuk!!
Ik ben begonnen met dit blokje
maar ben niet tevreden, dus
ga vanmiddag lekker aan de gang met
de herkansing.
De nieuwe mini van de maand
voor de volgende keer is deze
En ook dit keer, hij is weer zooooo leuk!
Nou hing er in het atelier
ook nog een wat ouder miniquiltje, waar ik
ook weer zo weg van was, dus die ook maar
aangeschaft hihi
Jullie snappen wel waar ik komende tijd mee bezig ben!!
Heerlijk!
Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten