Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 3 januari 2017

Of cats and mice

Het nieuwe jaar is lekker weer begonnen!
Iedereen alle goeds voor 2017!
Ik kijk altijd heel erg uit naar
de feestdagen, maar ik vind het
ook weer heerlijk als het achter de rug is!
Weer alle troep opgeruimd en ruimte
gemaakt voor nieuwe troep.....haha!
Zo was ik een even geleden bij Farmyard Quilting
in Rozenburg en kocht ik
(o.a. hihi) dit leuke patroontje
Nou zie je als je goed kijkt een heleboel kleine
stukjes en dat is niet mijn favoriete bezigheid...., dus
heb ik er een beetje een Naaidooz draai aan gegeven,
zo ook met de kleurtjes
Ietsjes...anders.....maar
helemaal naar mijn zin



 

Op naar het volgende project!
 
 


1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuke quiltje heb je ervan gemaakt.
    Ik kende jouw blog nog niet maar ga je gezellig volgen.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen