Naaidooz

Naaidooz

maandag 30 januari 2017

BOM.....

Op Facebook is een groep, genaamd
 Patchons avec Bobbin,
opgericht door franse 'fans' (van de patroontjes)
van Els Feteris van Bobbin.
Bij deze groep kan je al je
gemaakte werkjes van haar showen.
(Je moet wel lid zijn/worden).
Een feestje om te zien en om
mee te doen en
nu heeft Els speciaal hiervoor een
gratis Blok van de maand verzonnen.
Joepie de poepie!!!!!
Vele blokken hebben al de revue gepasseerd,
maar ik had steeds maar geen inspiratie en
idee over hoe die van mij er uit zou gaan zien.
Tot vorige week en toen ben ik maar gelijk
aan de slag gegaan en heb de hele quilt
al gemaakt en hoef dus per maand alleen
de applicatie te doen
Ik heb van mijn heerlijke flanelletjes
de blokken gemaakt.
De eerste 2 maanden zijn er al op geappliceerd.
Bij alle driehoeken hoort nog een blokje, maar
ik vond hem zo rustiger, omdat
mijn applicaties wat drukker zijn.....
En er heeft een ware muizenplaag
plaatsgevonden op mijn quilt, haha, kijk maar



 
Op het patroon staan vogeltjes, maar ik ben op het moment
into de muizen....
En ik heb hem helemaal met de kartelschaar gedaan.
Ben ik op dit moment ook zo gek op.
Ik geloof dat woensdag al de derde applicatie komt,
dus ik kan niet wachten!
 
 

1 opmerking:

  1. Je hebt je leuk uitgeleefd op je blokken.
    Wat schattig die muizen zeg......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen