Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 1 januari 2016

Poupinette

Allereerst alle goeds voor 2016 en dat we maar weer
veel van elkaars creaties zullen genieten!
 
En o, o, o, o, ik heb toch weer wat leuks
gevonden en gemaakt.
Ik was op internet op zoek naar Roodkapje en de boze wolf om te haken.
Vond ik dit boek, die ik gelijk bij Bol.com heb besteld
 
Een van oorsprong frans boek vol met gehaakte kleertjes en
spulletjes voor een Poupinette.
Natuurlijk gelijk begonnen en dit heb ik al gemaakt,
een pop van ongeveer 30 cm in haar ondergoedje
 Een beetje van mezelf en een beetje uit het boekje
in haar pyamaatje
 samen met haar teddybeertje
en een paars outfitje
Gezellig alles bij elkaar op het bankje

Ik heb bij de Action een soort bedje gekocht, die
ga ik nu aankleden en ik heb nog wat leuke outfitjes om
te maken.
Wordt vervolgd!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten