Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 22 december 2015

Nog een laatste kerstwerkje

Eventjes geleden een waanzinnig leuk boek gekocht
L'Univers Country van Francoise Tatot
Ik heb haar vooral gekocht voor deze quilt
die MOET ik natuurlijk maken!
Maar er staan ook leuke kerst projectjes in en
één daar van heb ik gemaakt.
Zo staat ie in het boek
en zo heb ik het gemaakt
een beetje op z'n Naaidooz'...




Ze mag nog net even meedoen met de rest van de
kerstspulletjes!
 
En weet je wat ik ook nog heb gekocht via Marktplaats voor
een prikkie
Poppen in de Charles Dickens sfeer!
Past zo goed bij de rest van de spulletjes.
Staat toch enig!
 
Fijne dagen allemaal en een goed, gezond
en vooral creatief 2016!!
 


1 opmerking:

  1. Bofferd, dat je die Dickens figuren hebt kunnen kopen. Blijft leuk. En dat boek, ja dat is helemaal voor jou gemaakt. Knap dat je het nog voor de kerst hebt afgekregen. Ik wens jou en je geliefden fijne kerstdagen en een goed 2016 en dank je dat ik je blogjes mag lezen. Ik geniet ervan. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen