Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 12 september 2015

Quiltkwebbels en mini van de maand

Gisteren weer begonnen met de Quiltkwebbels en mini van de maand
bij Els van Bobbin.
En natuurlijk was het weer heerlijk!
We hebben weer zo'n leuk herfstwerkje gemaakt, kijk een
pompoenenkleedje, in het oranje van Els
en ik had nog een rood wolletje bij me, dus die van mij werd rood.....
Is toch weer enig!
En dit is het uitzicht als ik op mijn plekje zit te werken
kan toch niet anders als dat dat inspirerend werkt!
's Middags was de mini van de maand en de komende keren is er bij de
mini ook een bijpassend 3d werkje.
Deze keer deze mini
 en dit popje
O, o, o, o, is toch helemaal geweldig!!
Tijdens de les al wat genaaid van die vele, vele, vele driehoekjes
en ik moet er nog vele, vele, vele...
Hoewel, misschien maak ik er wat minder en los het anders op, jullie zullen
wel weer zien....
En deze mini is voor de volgende keer
En de kat in het blikje is het 3dtje...geweldig!
En mijn herfsthoekje ziet er weer heel gezellig uit
met het nieuwe kleedje
En nu hard aan het werk aan mijn Blok van de maand, want die is al weer over 2 weken
en het zijn 2 blokken dus genoeg te doen!

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je dat ook wilt maken, wanneer je zoveel leuke dingen ziet. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen