Naaidooz

Naaidooz

maandag 7 september 2015

Pompoenenmuishuis

Al weer helemaal in de herfststemming kreeg ik natuurlijk
weer allerlei ideetjes.
Dit keer van muizen en pompoenenhuizen.
De muisjes zijn er in allerlei soorten en maten,
gehaakt
van vilt

en van stof, vilt en gehaakt
en kijk, een trappetje gemaakt van kaneelstokjes
 waar deze dondersteen bijna uit valt,
gelukkig heeft ie een lange staart
nog één keertje een foto van buiten
 Dit is denk ik een beter plekje, samen met de andere muizen.
Laat mijn kat, Pietertje het maar niet zien....die is gek op muizen!
 
 


3 opmerkingen:

  1. Piep oh wat vind ik dit zaalig, mooi en leuk, top knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geniet ik toch altijd van zoveel fantasie! Om jaloers op te worden!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan zo genieten van alle leuke landelijke dingen die jij maakt.Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen