Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 18 juli 2015

Rode Dear Jane

O jee, o jee, o jee, ik heb weer een idee!
Ik ben weer aangestoken door het.....
Dear Jane virus.
Ik zag ze weer regelmatig langskomen bij het bekijken van blogs
of op facebook.
Ik heb haar al eens gemaakt, in het groen
Vind haar nog steeds prachtig!
Het is een aangepaste versie, ik heb haar niet helemaal volgens het boek gemaakt.
Gelukkig heb ik het boek ook nog
En nu ben ik begonnen om de blokjes in het ......rood te maken.
Ik ga ze maken van mijn heerlijke rode lapjes
 samen met ongebleekt katoen
Ik heb er geen haast mee hoor.
Zomaar een paar blokjes per week
of per maand.
Lekker met m'n lapjes in de weer, mooie blokjes maken,
zonder enige volgorde, gewoon welke ik mooi vind.


1 opmerking:

  1. De DJ staat ook nog op mijn lijstje van projecten die ik ooit nog eens wil doen. Het lijkt me ook erg mooi met die rode lapjes die ik daar zie liggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen