Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 7 juli 2015

At home in my bedroom

Even geleden heb ik voor mijn verjaardag van mijn allerliefste zoon een nieuw bed gekregen
en dus, voor deze ene keer, mogen jullie even meekijken in mijn

ook wel
Dit is mijn nieuwe bed, hij slaapt verrukkelijk
en ziet ie er niet enig uit, echt zo'n ouderwets spijlenbed
(gewoon bij IKEA gekocht hoor, maar het lijkt toch?)

Tja, en het kan natuurlijk niet anders dan dat het helemaal vol
hangt en staat met (zelfgemaakte) spulletjes





En deze koffers waren eerst bruin, maar nu natuurlijk wit geverfd

En er slapen ook nog andere wezentjes in mijn slaapkamer

En deze dame houdt nog steeds de wacht bij de deur

En dit is één van mijn eerste quilts
Er wordt natuurlijk geslapen in deze kamer, maar
ik lig toch ook nog wel eens wakker en te genieten van het uitzicht!
Dit was de tour door mijn slaapkamer, de deur gaat dicht en
 
 
 
 
 
 

 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Une chambre de rêve, une chambre de princesse ! Ou il doit y faire bon dormir mais qui invite surtout à faire de jolis rêves. J'aime tout ! De la courte pointe aux personnages... tout y est magnifique ! Belle journée ou plus tôt, belles nuits ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piep oh meid wat leuk is je kamer , genieten met al je zelfgemaakte spulletjes knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kamer! Wat zul jij heerlijk slapen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte Femke kamer..... maar ik zie ook nog een leuk quiltje, je apple-core. Mag ik vragen hoe groot die je appeltjes zijn en je totale quiltje? Ben vroeger eens aan een kleintje begonnen..... wat een gepriegel.... maar een grotere... durf ik wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen