Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 17 mei 2014

BOM, applicatie en boek

A.s. maandag hebben we weer het Blok van de maand van Els
van Bobbin.
Dan is al weer het 5e blok aan de beurt, maar hier eerst nog het 4e blok.



 Ik ben er weer helemaal weg van!!
Tussen de bedrijven door ben ik ook nog
het appliceerquiltje aan het doorquilten

Zo'n lekker klusje waar je niet bij na hoeft te denken.
 
En last but not least heb ik een prachtig boek aangeschaft
Good day, Miss Austen van Benedicte Maurin.
Het is werkelijk een schitterend boek met kleine quilts en grote quilts
maar waar ik helemaal verliefd op ben zijn de poppen die je zelf kan maken

 Je kan zelfs houten meubeltjes maken
O, o, o, wat is het leven toch goed!!!!
 


1 opmerking:

  1. Hello dear, nice to meet you and thank you for the beautiful words left in Ateliersweetcountry ...
    Sorry if I write just now, but things to do as you well know are always a lot of ..
    Do not worry about the 'English, the translator does wonders, hahaha!
    I did a tour in your blog and you do many many congratulations, you're talented, a style that I love ...
    You, too, from now on you will be a source of inspiration for me!
    Waiting to see the new wonders I wish you a very nice day ...
    A hug and a kiss from Ticino
    Love et bisous Ve

    BeantwoordenVerwijderen