Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 23 mei 2014

Blok van de maand en inkopen gedaan.

Afgelopen maandag hebben we weer gewerkt aan
het blok van de maand van Els van Bobbin.
Ja, ja ik weet dat het al vrijdag is, maar ik ben de afgelopen dagen
druk geweest met huis en tuin, want daar verzin ik ook
iedere keer weer wat om te veranderen, te verplaatsen, te verven,
weg te gooien (niet vaak), te verplanten of weer wat
nieuwe planten bij te zetten.
Afijn, nu eerst maar de foto's van de blokken van de
andere lieve quiltsters 
 

 
Naast het quilten van de blokken maken ze ook nog andere mooie
dingen


Enig hè?
 
Voor mijn verjaardag heb ik een kadobon van de Quilthoeve in Naaldwijk
gekregen.
Vandaag ben ik in die verrukkelijke winkel gaan shoppen en
dit is de buit
kantjes, bandjes en frutsels
Lekker weer een hoop lapjes, want ze waren al weer bijna op....
Echt waar hihi


 Ook weer een heerlijk borduurtijdschrift

 Ik heb natuurlijk wel wat gedaan op creatief gebied, maar
dat is nog niet helemaal af.
Volgt snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten