Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 30 november 2013

Poppenbedje en Atelier Bep

Ik had al een tijdje een leuk wit brocante poppenbedje.
Steeds maar geen inspiratie om het aan te kleden, maar gisteren en vandaag
was het zover.
Allereerst roodwit geruite gordijntjes aan de zijkant.
Daarna een kussentje en een dekentje versiert met een borduurtje.



Het poppenwagentje een beetje van mezelf en een beetje
van een patroon 
En deze twee schatjes mogen in het bedje


Welterusten schatje, lekker slapen!
 
XXXXXXXX
 
Afijn, het was van korte duur, Pietertje a.k.a. Dikke Tinus
wilde er ook wel even in liggen (doorheen zakken..)


Ach, het is dat het zo'n lieve knuffelpoeperd is!
 
O ja, morgen ga ik naar Atelier Bep in Hall. Zij is dan open en de
dames van Atelier Steekjes en Kruisjes geven een workshop waar ik mij voor heb
opgegeven. Leuk, leuk, leuk!
Ik ga uiteraard foto's maken en natuurlijk van alles kopen....
Jullie zullen het allemaal wel weer zien.
 


1 opmerking:

  1. Wat een schattig bedje is het geworden! Geweldig dat de poes het ook leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen