Naaidooz

Naaidooz

zondag 13 oktober 2013

Mini's van de maand en potje

Afgelopen vrijdag was weer de mini van de maand
bij Els van Bobbin.
Dit is het quiltje waar we vrijdag aan begonnen zijn
Is ie niet fantastisch!
Ik ga hem denk ik in dezelfde kleuren maken.
En deze is voor de volgende keer
Nog een winterquiltje, enig toch?
Deze is met allemaal hexagonnetjes, die ik van te voren al klaar ga maken.
Van het weekend ben ik weer aan het haken geslagen.
Ik had op een site (weet niet meer welke) gezien dat een creatieveling
lintjes en kantjes in een potje had gedaan en er een leuk gehaakt kleedje overheen
had gedaan.
Ik dacht, dat wil ik ook en ben aan de slag gegaan.
Mijn haak skills moesten weer wat opgehaald worden, maar uiteindelijk is
het een schatje geworden. Kijk maar





 


Hij staat toch weer zo gezellig bij de rest
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten