Naaidooz

Naaidooz

zondag 6 oktober 2013

Country meisjes

Al een tijdje hoorde ik zacht geroep in huis en het duurde eventjes voordat ik door had
waar het vandaan kwam.
Twee van mijn countrymeisjes waren aan het protesteren, ze wilden nieuwe jurkjes en een nieuw kapsel.
Nou is dit zo ongeveer het leukste wat ik doe, dus ben ik gauw aan de gang gegaan.
Dit hadden ze aan
Ook wel leuk hoor, maar tijd voor wat anders.
Dit zijn ze geworden


 
Dit keer ook een broekje aan onder de rokjes, want ze hadden steeds koude k.......
 Samen bij de strijkplank
Je moet niet denken dat ze meehelpen met strijken hoor!
Van dichtbij

En nog een pussycat erbij
En ze mochten ook nog een ritje in de poppenwagen maken



Ik hoop dat de rest van de meiden ook gaat protesteren, ik heb er van genoten!
 


1 opmerking:

  1. ooh weer zo leuk, nou ik vond de vorige jurkjes ook mooi hoor, met veel oefenen zal dit ook wel es lukken bij mij, loollll
    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen