Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 24 september 2013

Multifunctioneel meisje

Ik heb wat extra hulp gekregen van één van mijn meisjes.
Ik heb haar allerlei zakjes en kussentjes gegeven
om al mijn troepjes in kwijt te kunnen

Stevig op een houten standaard
 

Deze was eerst dagelijks in gebruik bij mijn naai-avonturen hier thuis
Maar die was ik een beetje zat.
Mijn meisje kan nog veel meer spulletjes kwijt,
want ook aan de achterkant zitten zakjes
Lieve sproetjes en strikjes
  accessoires
Voortaan mag zij mij dus bijstaan
bij het maken van allerlei leuke dingetjes.
 
Ook is mijn minietje bijna af.
Alleen nog de binding.
Kijk dit is ie van Els
en zo is ie van mij
In plaats van de log cabins heb ik gewoon driehoeken aan elkaar genaaid in de
hoop hetzelfde effect een beetje te krijgen.
Ik en log cabins is geen goede combinatie....
Nog wat close-upjes

 


1 opmerking:

  1. zuuuuuuucht, wat maak jij toch leuke poppen, ik wil ook zo'n maatje die mij overal bij helpt, maar grrrrrrr, pijn aan de handjes, artrose , helpen mij niet teveel vooruit dezer dagen

    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen